Televiziunea fara frontiere
Data publicarii: 20-11-2006
Propunerea Comisiei Europene de modificare a directivei Televiziunea fara frontiere dateaza de la sfarsitul lui 2005. Statele membre nu au reusit pana acum sa ajunga la un consens, dezbaterile purtandu-se pe marginea principiului statului de origine si a plasamentului de produs.
Directiva, in forma adoptata de Consiliu, interzice plasamentul de produs, i.e. difuzarea unui logo de brand sau a unei mentiuni favorabile unei anumite marci, dar statele membre pot sa permita aceasta practica pentru filme, seriale, programe de sport si de divertisment. Se prevede ca plasamentul de produs trebuie sa fie clar anuntat la inceputul si sfarsitul oricarui program in care apare, si ca sunt interzise mentiunile specifice la cumpararea unui anume produs.
Modificarea directivei "Televiziunea fara frontiere" a ranforsat principiul statului de origine, ceea ce inseamna ca televiziunile sunt supuse regulilor din statul membru de pe teritoriul caruia transmit. In situatiile in care o televiziune emite dintr-un stat membru programe pentru audienta din alt stat membru cele doua tari vor coopera pentru a vedea ce reguli se aplica.
Fiecare stat membru poate aplica reguli mai stricte decat sunt prevede Directiva Televiziunea fara frontiere. Daca este evident faptul ca un operator emite dintr-o alta tara decat cea in care isi difuzeaza programele numai pentru a evita legislatia din statul de receptie, acesta din urma poate lua masuri impotriva televiziunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des