Televiziunea fara frontiere
Data publicarii: 20-11-2006Propunerea Comisiei Europene de modificare a directivei Televiziunea fara frontiere dateaza de la sfarsitul lui 2005. Statele membre nu au reusit pana acum sa ajunga la un consens, dezbaterile purtandu-se pe marginea principiului statului de origine si a plasamentului de produs.
Directiva, in forma adoptata de Consiliu, interzice plasamentul de produs, i.e. difuzarea unui logo de brand sau a unei mentiuni favorabile unei anumite marci, dar statele membre pot sa permita aceasta practica pentru filme, seriale, programe de sport si de divertisment. Se prevede ca plasamentul de produs trebuie sa fie clar anuntat la inceputul si sfarsitul oricarui program in care apare, si ca sunt interzise mentiunile specifice la cumpararea unui anume produs.
Modificarea directivei "Televiziunea fara frontiere" a ranforsat principiul statului de origine, ceea ce inseamna ca televiziunile sunt supuse regulilor din statul membru de pe teritoriul caruia transmit. In situatiile in care o televiziune emite dintr-un stat membru programe pentru audienta din alt stat membru cele doua tari vor coopera pentru a vedea ce reguli se aplica.
Fiecare stat membru poate aplica reguli mai stricte decat sunt prevede Directiva Televiziunea fara frontiere. Daca este evident faptul ca un operator emite dintr-o alta tara decat cea in care isi difuzeaza programele numai pentru a evita legislatia din statul de receptie, acesta din urma poate lua masuri impotriva televiziunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului