Brandurile clasei mijlocii
Data publicarii: 20-11-2006In domeniul tehnologiei brandul cu cel mai mare nivel de incredere este Nokia (72,6% dintre mentiunile spontane), urmat de Microsoft (67,8%) si de Orange (65,5%). Desi gradul de utilizare a marcii Panasonic este mai mare decit al serviciilor companiei Microsoft (34,9% fata de 33,7%), Panasonic se afla in urma Microsoft ca grad de incredere.
Masini de incredere
Studiul a mai evidentiat ca desi aproape jumatate dintre cei chestionati conduc o Dacia (41,7%), gradul de incredere in aceasta marca este cel mai scazut intr-un top al mentiunilor spontane (55,2%). Mercedes reprezinta pentru consumatorul roman cel mai de incredere brand auto (73,1%), desi gradul de utilizare este printre cele mai scazute (21,6%). Kent ramine cea mai de incredere marca de tigari, cu peste jumatate dintre mentiunile spontane (53,3%) si totodata cea mai utilizata marca, 30,8% dintre respondenti utilizind-o cel putin o data. Marlboro il urmeaza la scurta distanta, detinind locul al doilea atit in topul increderii, cit si la gradul de folosire (46,1% si, respectiv, 24,3%).
Coca-Cola, numarul 1
Dintre bunurile de larg consum nominalizate intr-un top 5, romanii acorda 70% mentiuni spontane marcii Coca-Cola. Brandul detine suprematia in topul increderii, dar si ca grad de utilizare. La incredere, brandul este urmat de Ariel (69,2%) si de Jacobs Krönung (66%). Chiar daca Danone are un grad de utilizare in rindurile consumatorilor aproape dublu fata de Nike (51,7%, fata de 34,3%), consumatorii au mai multa incredere in brandul american.
Studiul a luat in considerare gradul de utilizare a marcilor si mentiunile spontane. Esantionul reprezentativ a fost de 1.500 de respondenti din clasa medie, locuitori in orase cu peste 50.000 de locuitori.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului