Ce fel de asigurari prefera romanii
Data publicarii: 16-04-2014 | Finante-BanciUn studiu al Centrului de Cercetari si Studii Cantitative si Calitative (CCSCC) a masurat nivelul de importanta a 7 criterii in decizia de a incheia o asigurare. Conform rezultatelor, pentru 41% dintre romani, pretul este "foarte"/"destul de important".
O parte semnificativa a populatiei adulte a Romaniei (36%) poate indica denumirea a cel putin unei companii de asigurari, iar mai putin de o cincime (18,8%) a cel putin doua. Astra Asigurari este compania cu cea mai ridicata notorietate (36%), urmata de Allianz Tiriac Asigurari (14%), Asirom (14%), Omniasig (10%), ING Asigurari (7%), Carpatica Asig (7%) si Generali Romania (4%), BCR Asigurari de Viata (2,5%), Grouprama Asigurari (2%) si Uniqa Asigurari (2%). Alte companii au fost indicate de 1,5% din respondenti.
Continuarea, pe Wall-Street.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice