Care sunt cele mai detestate firme din Romania
Data publicarii: Astazi, 02-04-2014 | Finante-BanciDoar unul din cinci romani are o relatie apropiata cu firma de asigurare, in timp ce, pentru jumatate dintre clienti, numele asiguratorului nu are nicio importanta. Asigurarile reprezinta singura ramura financiara unde exista un segment clar definit de clienti care urasc companiile.
Firmele de asigurare din Romania sunt departe de a avea o imagine buna in ochii propriilor clienti, in ciuda faptului ca afacerile lor ar trebui sa se bazeze tocmai pe incredere. Potrivit unui studiu realizat de Gfk, pentru unul din doi clienti ai asiguratorului, numele firmei nu are nicio importanta.
Mai mult, aproximativ 6% dintre persoanele chestionate au spus ca firma de asigurare le este dusman, in timp ce doar 20% spun ca au o relatie stransa cu firma de asigurare. Studiul face referire la politele de viata si de sanatate, produse care presupun o relatie pe termen lung intre companie si client.
„Pentru prima oara s-a conturat atat de clar un segment al dusmanilor. Am rulat acest instrument pe piata auto, banking sau farma si pe niciuna dintre ele nu am avut un segment de relatii atat de intens negative", apreciaza Simona Dan, Market Strategy Advisor la GFk Romania.
Din sondajul GfK rezulta ca asiguratorii care au cele mai calde si pozitive relatii cu clientii (prieteni vechi si cercul social) sunt ING Asigurari (46%), Allianz Tiriac (37%), BCR Asigurari (23%), Generali si Metropolitan (cu cate 22%), Carpatica Asig si Omniasig (cu cate 19%). La polul opus, al celor mai „dusmanite" companii se afla Astra, BRD Asigurari si Euroins, fiecare cu 10% opinii strict negative.
Continuarea, pe Economica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii