Primul Airbus 318-111 al flotei Tarom a aterizat pe Otopeni
Data publicarii: 16-11-2006
Avionul este dotat cu echipamente de navigatie, de comunicatie si de propulsie de ultima generatie, fabricate de firme de renume din SUA si UE. Cabina de pasageri dispune de echipamente audio-video. Potrivit reprezentantilor companiei Tarom, cabina de pasageri poate avea doua configuratii, fie 14 locuri business si 99 economy, fie o singura clasa cu 120 de locuri economy, in functie de cerere.
Viteza de croaziera este de 850 de kilometri pe ora, iar distanta maxima de zbor este de 2780 de kilometri.
Cel de-al doilea avion va fi livrat pana la sfarsitul acestui an, iar celelalte doua vor intra in flota Tarom la inceputul anului 2007.
Conform planului de zbor al Tarom pentru sezonul de iarna 2006-2007, aeronavele Airbus vor opera pe rutele Bruxelles, Frankfurt, Istanbul, Larnaca, Munchen si Tel Aviv. Modelul 318-111 esteo conceptie recenta a anilor 2000 si se incadreaza in reglementarile Orgnizatiei Internationale a Aviatiei Civile.
Referindu-se la cele doua avioane Airbus 310, pe care Tarom le-a retras din traficul aerian in 2003, si care" stau si oxideaza pe pista", ministrul a spus ca Ministerul incearca sa le repuna in circulatie sau sa le vanda. "Le vom trimite la Toulouse pentru verificari si aducerea la parametri normali si vrem sa le repunem in circulatie pe curse care au fost anulate, nu stiu de ce, si pe care le vom reinfiinta, cum ar fi New York, Beijing sau Bangkok", mai spusese ministrul.
La mijlocul lunii octombrie, Guvernul a aprobat contractarea unui imprumut de 92,35 milioane dolari pentru compania Tarom pentru plata primele doua aeronave Airbus 318, din cele patru comandate.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii