Primul Airbus 318-111 al flotei Tarom a aterizat pe Otopeni
Data publicarii: 16-11-2006Avionul este dotat cu echipamente de navigatie, de comunicatie si de propulsie de ultima generatie, fabricate de firme de renume din SUA si UE. Cabina de pasageri dispune de echipamente audio-video. Potrivit reprezentantilor companiei Tarom, cabina de pasageri poate avea doua configuratii, fie 14 locuri business si 99 economy, fie o singura clasa cu 120 de locuri economy, in functie de cerere.
Viteza de croaziera este de 850 de kilometri pe ora, iar distanta maxima de zbor este de 2780 de kilometri.
Cel de-al doilea avion va fi livrat pana la sfarsitul acestui an, iar celelalte doua vor intra in flota Tarom la inceputul anului 2007.
Conform planului de zbor al Tarom pentru sezonul de iarna 2006-2007, aeronavele Airbus vor opera pe rutele Bruxelles, Frankfurt, Istanbul, Larnaca, Munchen si Tel Aviv. Modelul 318-111 esteo conceptie recenta a anilor 2000 si se incadreaza in reglementarile Orgnizatiei Internationale a Aviatiei Civile.
Referindu-se la cele doua avioane Airbus 310, pe care Tarom le-a retras din traficul aerian in 2003, si care" stau si oxideaza pe pista", ministrul a spus ca Ministerul incearca sa le repuna in circulatie sau sa le vanda. "Le vom trimite la Toulouse pentru verificari si aducerea la parametri normali si vrem sa le repunem in circulatie pe curse care au fost anulate, nu stiu de ce, si pe care le vom reinfiinta, cum ar fi New York, Beijing sau Bangkok", mai spusese ministrul.
La mijlocul lunii octombrie, Guvernul a aprobat contractarea unui imprumut de 92,35 milioane dolari pentru compania Tarom pentru plata primele doua aeronave Airbus 318, din cele patru comandate.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman