Emanuela Ghyka paraseste postul de director de comunicare al BRD
Data publicarii: 18-03-2014 | Finante-BanciBRD, a doua banca de pe piata dupa active, isi schimba din nou directorul de comunicare, la numai un an si jumatate dupa ce o recrutase pe Emanuela Ghyka de la Air France KLM Romania. Emanuela Ghyka a preluat postul de la BRD practic odata cu instalarea noului presedinte Philippe Lhotte in noiembrie 2012, in plin scandal iscat de investigarea unui lant de fraude in banca.
Ea venea in BRD dupa cinci ani in care condusese politica de marketing si comunicare a gigantului aerian Air France KLM pe piata locala, fiind responsabila inclusiv de comunicarea in situatii de criza. In cea mai mare parte a lui 2013 BRD s-a concentrat pe acoperirea vulnerabilitatilor din zona de management al riscului si pe revizuirea procedurilor interne, linia de comunicare nefiind considerata o prioritate. De-abia spre finalul toamnei banca a lansat o noua campanie de imagine si pozitionare, cu un nou slogan.
Continuarea, pe ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani