Banca Transilvania emite carduri contactless
Data publicarii: 03-03-2014 | Finante-BanciBanca Transilvania a inclus in oferta cardurile contactless, cu ajutorul carora platile de zi cu zi sunt mai rapide si mai comode. Cardurile de debit BT destinate persoanelor fizice, emise in varianta contactless, sunt urmatoarele: Visa Electron, Mastercard Mondo, Mastercard Direct si Mastercard Gold.
Tehnologia care sta la baza acestor tipuri de carduri permite efectuarea platilor de pana la valoarea de 100 lei / 20 euro, prin simpla apropiere a cardului de un terminal contactless, fara a mai fi necesara introducerea acestuia in POS, respectiv testarea pin-ului.
Pe langa platile foarte rapide, cardurile contactless pot fi utilizate ca oricare alt card, atat pentru cumparaturi la comercianti, cat si pentru retrageri de numerar de la bancomat, cumparaturi online, pentru plata facturilor la bancomat sau la automatele de plati din sediile BT.
Utilizarea unui card contactless nu presupune costuri suplimentare pentru clientii Bancii Transilvania. Taxele si comisioanele cardurilor contactless sunt similare celor pentru cardurile standard, cu exceptia comisionului de emitere a cardului: Visa Electron (15 lei), Mastercard Mondo (15 lei), Mastercard Direct (4 euro). In cazul Mastercard Gold, comisionul nu este modificat, acesta fiind de 50 de lei.
Banca Transilvania are in portofoliu peste 2 milioane de carduri, fiind unul dintre cei mai mari emitenti de carduri din Romania. In functie de volumele de tranzactii generate prin utilizarea cardurilor BT de catre clienti, cota de piata este de 17%. Oferta bancii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice si companiilor. Dintre acestea, cardurile STAR BT, care sunt incluse in programul de loialitate STAR BT (www.starbt.ro), aduc clientilor posibilitatea de a face cumparaturi in rate fara dobanda, respectiv puncte de fidelitate la fiecare tranzactie. Banca Transilvania are o retea de 18.500 de POS-uri si aproape 900 de bancomate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului