Noi numere de telefon pentru call center-ul Euroins Romania
Data publicarii: 03-03-2014 | Finante-BanciIncepand de maine, 1 martie, clientii Euroins Romania pot apela call center-ul companiei la noile numere de telefon, 0319107 si 0319108. Programul conform caruia va functiona acest serviciu este de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:30.
Clientii Euroins Romania se pot adresa call center-ului pentru solutionarea daunelor, pentru a primi informatii generale referitoare la: procedura de deschidere a unui dosar de dauna, punctele de constatare unde se pot deschide dosare de dauna, procedura si actele necesare deschiderii unui astfel de dosar.
Totodata, la numerele de telefon mentionate, clientii pot obtine si informatii legate de stadiul de analiza a dosarelor, traseul acestora, modalitatile de incasare a despagubirilor, precum si termenele de plata a despagubirilor.
Sunt oferite informatii referitoare atat la dosarele si punctele de constatare din Bucuresti, cat si la cele din afara capitalei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des