Vodafone extinde reteaua de magazine in franciza la nivel national
Data publicarii: 26-02-2014 | IT&C• Reteaua de magazine Vodafone in franciza cuprinde 19 unitati, in mai multe orase ale tarii, si va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni
• Romanii cu initiativa care isi doresc sa dezvolte o afacere sub marca Vodafone se pot alatura acestui program, aplicand online pe www.vodafone.ro
Vodafone anunta extinderea retelei de magazine in sistem de franciza la nivel national. Romanii cu initiativa din toata tara care vor sa porneasca o afacere se pot alatura acestui model de business, aplicand online pe www.vodafone.ro.
In prezent, Vodafone are 19 magazine deschise in sistemul de franciza, in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures, iar doua dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate si noul design global al Grupului Vodafone. Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciza. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
"Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Invitam romanii cu initiativa sa ne fie parteneri si sa isi dezvolte, impreuna cu noi, afaceri de succes. Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu o buna reputatie, experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener. La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial. In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna si de un capital de investitie ce porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.
Antreprenorii interesati pot afla mai multe informatii despre programul de franciza pe pagina www.vodafone.ro, la sectiunea Cariere/Partener de franciza Vodafone si se pot inscrie formal la sectiunea Cariere/Posturi disponibile, pozitia de Partener franciza Vodafone, in functie de regiunea si orasul de interes.
Vodafone are in acest moment aproape 200 de magazine proprii si alte cateva sute de magazine detinute de partenerii exclusivi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani