MasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile
Data publicarii: 24-02-2014 | Finante-BanciMasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile: Platile MasterPass de pe diferite dispozitive le permit utilizatorilor sa cumpere usor, rapid si cu incredere
In cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anuntat platile prin MasterPass™ in-App, ce permit consumatorilor sa realizeze cumparaturi dintr-o aplicatie mobila. Platile MasterPass In-App elimina necesitatea de introducere a datelor cardului pe mai multe aplicatii mobile, simplificand procesul de plata si facandu-l mai rapid. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia si Shaw Theatres Singapore sunt printre primii furnizori de aplicatii care vor permite cumparaturile prin MasterPass, din cadrul aplicatiilor lor.
Consumatorii fac cumparaturi si platesc prin metoda care se pliaza cel mai bine pe nevoile lor si pe stilul de viata - si de pe orice terminal pe care il au la dispozitie. Ei cauta "scurtaturi” digitale, care sa le ofere viteza, confort si o experienta de plata care decurge foarte bine. Cu MasterPass, acest lucru se intampla cu o singura apropiere, un singur click sau o simpla atingere in magazine, acasa, pe drum sau din interiorul unei aplicatii.
Conform ABI Research, veniturile totale din aplicatiile mobile, incluzand cumparaturile facute prin intermediul aplicatiilor, vor ajunge la 46 miliarde $ pana in 2016, de peste 5 ori mai mult comparativ cu cele 8,5 miliarde $ realizate in 2011.
Platile MasterPass In-App extind facilitatile din prezent ale serviciului digital MasterPass conceput pentru browser, in mediul aplicatiilor mobile. Aplicatiile care includ MasterPass le ofera consumatorilor ocazia de a cumpara cu doar un click sau o atingere, direct de pe dispozitivul preferat, fara a parasi mediul aplicatiei. Procesul optimizat de cumparare creeaza o experienta de cumparaturi impecabila, sustinuta de cele mai inalte grade de securitate si criptologie.
"Suntem bucurosi sa putem oferi clientilor nostri o solutie de plata digitala cum este MasterPass. Acest lucru se pliaza perfect pe filozofia noastra de a face comertul pe aplicatii mobile cat mai simplu si mai eficient”, spune Robert Tibbs, Chairman & CEO, Forbes Digital Commerce.
"MasterPass In-App este cea mai noua oferta de la MasterCard, conceputa pentru nevoile specifice ale noului ecosistem digital. Cream experiente frumoase pentru consumatori pe toate canalele si dispozitivele, si le facilitam comerciantilor accesul la noi clienti, intr-un mod care nu era posibil in era pre-digitala”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer la MasterCard. "Dezvoltam, de asemenea, o platforma care va face platile de pe terminale ce utilizeaza MasterPass la fel sau mai sigure decat orice este posibil in materie de carduri in prezent, asigurand cel mai inalt nivel de securitate pentru utilizatori.”
MasterPass In-App va fi pusa la dispozitia dezvoltatorilor si a comerciantilor incepand cu trimestrul al doilea al acestui an. Serviciul poate fi integrat rapid si simplu de catre comerciantii online, lucru care a fost deja realizat cu succes in peste 30.000 de comercianti MasterPass din Australia, Canada, Italia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.
Descoperiti toate anunturile MasterCard de la Mobile World Congress in dosarul nostru digital de presa si urmarindu-ne la@MasterCardNews #MWCashless.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani