Vrei sa scapi la ieftin la service? Condu politicos
Data publicarii: 11-02-2014 | Autocampania de comunicare inedita initiata de Service Auto IOVI incepe sa aiba tot mai multi sustinatori
Pe toata lumea ne deranjeaza cand un sofer e badaran in trafic. Toti suntem enervati de claxonatul excesiv, de acei colegi de trafic care arunca mizerii pe geam si de muzica care se aude prea tare dintr-o masina cu geamurile coborate.
Pentru a schimba astfel de gesturi e mai eficace sa incurajezi comportamentul pozitiv decat doar sa il critici pe cel negativ. Acest lucru se poate face prin expemlul propriu. Educatia copiilor se face si prin exemplificare, iar acestia copiaza comporamentul parintilor incepand de la mici gesturi pana la exprimarea unor idei sau atitudini. In mod similar putem educa prin exemplul propriu si prin incurajarea unui comportament civilizat.
Un service auto din Cluj-Napoca a ales sa faca tocmai asta si sa recompenseze soferii politicosi. A creat o serie de autocolante care promoveaza bunele maniere in trafic si care se lipesc pe luneta masinii. Sunt peste 20 de tipuri de mesaje diferite, de la ”Rabdarea incepe cand nu mai ai rabdare” la ”Pentru un trafic sanatos se recomanda folosirea zilnica a bunelor Șoferii ”prinsi” in service cu astfel de autocolante lipite pe luneta masinii au parte de o serie intreaga de beneficii si reduceri. De la diagnoza computerizata gratuita si verificari gratuite ale masinii la preturi preferentiale la piese si la manopera gratuita la inlocuirea becurilor.
Cei care au facut primii pasi in promovarea unui comportament civilizat in trafic ne impartasesc ”De cand am stickerul pe masina sunt mai atent si ma gandesc de doua ori inainte de a claxona. Ma cenzurez singur cand stiu ca am un mesaj scris pe masina si mie imi vine sa ma comport exact invers” spune Ovidiu din Cluj-Napoca.
”Am inceput sa vad tot mai multe masini prin oras cu astfel de autocolante si imi place sa le salut la stop. Simt ca facem parte dintr-o comunitate, chiar daca nu ii cunosc personal pe soferi” spune Teodora.
Victor Miron de la Iovi, service-ul auto care a initiat acest proiect, ne explica motivatia lor ”Am inceput aceasta initiativa deoarece asa putem sa contribuim direct la calitatea timpului petrecut de soferi in trafic. In plus e si un mod mai concret de a ne comunica valorile in care credem. Toate companiile isi afiseaza misiunea, viziunea si valorile. Noi am considerat ca e mai bine sa aratam palpabil cat de importanta e pentru noi corectitudinea ajutand la promovarea bunelor maniere in trafic.”
Clujenii pot sa mearga direct la service si sa isi ia autocolantul dorit si cei din afara orasului pot comanda de pe site-ul campaniei, pedrumulcelbun.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii