Raiffeisen Bank s-a pregatit cu patru promotii pana de Revelion
Data publicarii: 13-11-2006Creditul de consum nu presupune asigurare de viata sau a produselor si nu are alte taxe si comisioane incluse (de exemplu comision lunar de administrare). In plus, nu se solicita avans, girant sau carte de munca. Creditul promotional este disponibil direct in magazinele partenerilor strategici ai Raiffeisen Bank din diverse domenii de activitate: hypermarketuri, retaileri de electronice, electrocasnice si produse IT&C, furnizori de produse pentru casa, amenajari imobiliare si bricolaj.
O alta promotie demarata la 1 noiembrie este creditul aniversar Raiffeisen Bank "5 ani Selgros"- un produs de creditare oferit persoanelor fizice pentru cumparaturi in perioada sarbatorilor in reteaua magazinelor Selgros. Promotia ofera o rata a dobanzii de numai 5% pentru primele 5 luni ale creditului de consum in lei (perioada maxima a acestuia este de 5 ani).
Promotii la cardurile de credit Raiffeisen Bank
Prima promotie se adreseaza persoanelor care aplica pentru cardul de credit Raiffeisen Bank (Standard, co-brand cu Vodafone sau Gold) in perioada 18.09 - 30.11.2006 si care beneficiaza de 0% dobanda in 2006 pentru toate cumparaturile efectuate cu cardul.
O alta promotie se adreseaza tuturor posesorilor de carduri de credit Raiffeisen Bank (Standard, co-brand cu Vodafone sau Gold) care utilizeza cardul de minimum trei ori in perioada 1 noiembrie - 31 decembrie 2006 pentru cumparaturi. Prin tragere la sorti, acestia pot castiga: o excursie la Viena (pentru detinatorul de card si 3 dintre prietenii sai) plus 1.000 de euro bani de buzunar sau unul dintre cele 3 premii a cate 500 euro (echivalentul in lei).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului