Precizari UNIQA Asigurari cu privire la comunicatul ASSAI
Data publicarii: 11-12-2013 | Finante-BanciAvand in vedere comunicatul de presa transmis astazi, 10.12.2013, de catre Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI), dorim sa aducem urmatoarele precizari:
UNIQA Asigurari colaboreaza cu o retea de peste 500 de service-uri din toate judetele tarii, in conditii de parteneriat profesional bazat pe clauze contractuale clare. Subliniem faptul ca sumele datorate din punct de vedere legal celor doua unitati reparatoare la care se face referire in respectivul comunicat au fost achitate de catre UNIQA in conformitate cu drepturile cuvenite asiguratilor cu titlu de despagubire.
UNIQA si-a achitat toate obligatiile care decurg din contractele incheiate cu asiguratii cu privire la cele doua service-uri mentionate in comunicatul ASSAI si astfel consideram ca acest demers este nefondat. Acesta distorsionare a situatiei reale nu sprijina nici interesele asiguratilor, nici cele ale societatilor membre ale asociatiei.
Prin urmare, UNIQA Asigurari isi rezerva dreptul de a intreprinde masurile legale pentru acoperirea prejudiciului cauzat companiei.
UNIQA Asigurari a platit despagubiri in cuantum de 308 mil RON, in primele noua luni din 2013, fiind unul dintre cei mai mari asiguratori din piata. Peste 500.000 de clienti beneficiaza in prezent de serviciile UNIQA Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii