O noua identitate vizuala si oferte speciale in magazinele Vodafone
Data publicarii: 04-12-2013 | IT&C
• Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City are acum o noua identitate vizuala
• Intre 4 si 7 decembrie, in toata magazinele Vodafone vor fi "Sales Days”, cu reduceri de pana la 100% la smartphone-uri de top
• Vodafone anunta lansarea Programului de Franciza pentru magazinele sale
Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.
"Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in top 3 la vanzarea de smartphone-uri, isi asteapta acum vizitatorii intr-o suprafata mai mare si cu o noua identitate vizuala. Pentru clientii nostri, va fi cu mult mai usor sa gaseasca cele mai bune oferte si sa testeze terminalele aflate in topul vanzarilor, impreuna cu serviciile Vodafone. De asemenea, special pentru Sarbatorile din aceasta saptamana, vom avea noi reduceri la toate telefoanele din portofoliul nostru, intre 4 si 7 decembrie”, a spus Andrea Rossini, Director Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Sales Days vor aduce, pentru orice abonament nou sau reinnoit, o reducere de pana la 100% la smartphone-urile de top din portofoliul nostru. Astfel, Samsung Galaxy S4 sau BlackBerry Z30 vor putea fi achizitionate, in aceasta perioada, la pretul de 0 Euro, impreuna cu abonamentul RED 59, pe doi ani. De asemenea, si Samsung Galaxy Express II, disponibil exclusiv la Vodafone, are un pret de 0 Euro, cu pachetul RED 29 si extraoptiunea Smartphone Plus 300 MB, pe doi ani. Mai multe informatii vor fi disponibile pe pagina www.vodafone.ro/shop.
Vodafone are in acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de Parteneri exclusivi (dealeri). De curand, Vodafone a introdus Programul de Franciza, care se adreseaza romanilor cu initiativa, atrasi de domeniul inovator si dinamic al comunicatiilor mobile. In prezent, Vodafone are deja in reteaua sa 7 magazine ce opereaza in sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu entuziasmul si implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine cu magazinele Vodafone si un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani