Miliardarii de la Hollywood deschid servietele in fata LA Times
Data publicarii: 10-11-2006
Cat de mult sunt dispusi miliardarii Broad si Burkle sa plateasca pentru una dintre cele mai mari companii media din S.U.A. precum si detaliile in ceea ce priveste oferta, au ramas neclare. Broad are un venit net de 5.8 miliarde de dolari, conform topului Forbes 400 realizat anul acesta iar venitul net a lui Burkle este de 2.5 miliarde de dolari, astfel, magnatii sunt suficient de bogati incat sa poata cumpara gigantul media.
Magnatul Hollywoodian David Geffen este si el entuziasmat in ceea ce priveste achizitionarea Los Angeles Times, ajungand chiar sa se gandeasca la ce va face in momentul in care va detine acest grup media. Geffen, un activist democratic, a precizat ca este dispus sa accepte si profituri mai scazute provenite de la LA Times, el fiind interesat sa poata investi in a-l face de clasa mondiala.
Geffen a fost descris in cartea biografica a lui Tom King, publicata in 2002, ca fiind un om manat de o ambitie oarba. Tot in carte apar afirmatii conform carora el ar fi spus prietenilor si colegilor ca achizitionarea Los Angeles Times este umatorul lui tel.
LA Times, estimata la 2 mld. dolari
Merrill Lynch a estimat ca Los Angeles Times va genera anul acesta mai bine de 224 milioane de dolari, cash, si ca gigantul va putea fi evaluat la mai bine de 2 miliarde de dolari.
Saptamana aceasta, Compania Tribune, care are o valoare de piata de 7.7 miliarde de dolari, l-a concediat pe Dean Baquet, redactorul sef al The Times, care a refuzat sa mai faca reduceri de personal in cadrul redactiei.
Executivii de la Tribune au precizat cu ceva timp in urma ca prefera sa pastreze Times ca si parte din conglomeratul lor media, care include alte 10 cotidiene si 25 de statii de televiziune. Grupurile locale si individuale si-au exprimat interesul pentru a achizitiona publicatiile Tribune dupa ce compania a anuntat, la sfarsitul lunii septembrie ca va cauta sa o vanda, in caz contrat aceasta aflandu-se in situatia de a se narui. Compania a avut de-a face cu multe provocari in confruntarea cu industria traditionala de media mai ales ca circulatia publicatiilor a fost in declin iar advertiserii au investit suficient de multi bani in publicitate, insa pentru cea pe Internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii