CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC
Data publicarii: 25-10-2013 | Finante-BanciContinuand politica de diversificare a portofoliului de produse si servicii, CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clientilor persoane fizice. TeleCEC faciliteaza accesul clientilor la produsele si serviciile bancii prin utilizarea telefonului drept canal alternativ de acces de la distanta.
Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021 211 11 11, taxabil in regim normal, in functie de furnizorul de telefonie. Serviciul este disponibil pentru clienti de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-19.00.
Apeland Serviciul TeleCEC, clientii CEC Bank au acces, prin intermediul operatorilor, la urmatoarele operatiuni bancare:
- plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari;
- plati in lei catre Trezoreria Statului;
- plati facturi catre furnizorii de utilitati;
- plati intrabancare si interbancare in valuta;
- constituire si lichidare depozite;
- operatiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care au semnat un contract in acest sens si care detin un cont curent in lei deschis la banca. Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca (digipass sau token sub forma de card bancar) si sa cunoasca raspunsurile la intrebarile de securitate.
"Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas inainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime - tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile bancii pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău