Adama lanseaza Evocasa Avantaj pentru 1.000 de locatari din Titan
Data publicarii: 08-10-2013 | Finante-BanciDezvoltatorul imobiliar lider de piata Adama anunta lansarea Evocasa Avantaj, o initiativa in premiera pentru piata rezidentiala din Romania. Evocasa Avantaj este gandit sub forma unui catalog de reduceri si a unui card personalizat prin intermediul carora locatarii Adama pot beneficia de oferte speciale de la diversi parteneri.
Proiectul se adreseaza exclusiv locatarilor din proiectele rezidentiale dezvoltate de Adama in cartierul bucurestean Titan, zona in care compania a construit cele mai multe ansambluri. Catalogul contine discount-uri acordate locatarilor Adama de diferiti furnizori de produse si servicii, reducerile variind intre 4% si 25% din pretul de lista.
Pe lista partenerilor se inscriu 15 colaboratori de renume, printre cei mai importanti reprezentanti ai segmentului lor de piata. Facilitatile oferite nu acopera doar produsele si serviciile necesare o data cu mutarea in casa noua, ci si pe cele la care apeleaza frecvent o familie moderna in viata de zi cu zi: producatori de mobila, magazine de electronice si electrocasnice, gradinite, clinici medicale private, restaurante, centre fitness, agentii de turism si altele. In plus, majoritatea acestora se afla in zona Titan, in imediata apropiere a locuintei, pentru ca detinatorii cardului Evocasa Avantaj sa aiba un acces facil.
"Ideea acestei initiative exista, dar lansarea ei vine la momentul oportun, mai ales ca Adama isi extinde in aceasta toamna portofoliul de locuinte in zona Titan prin livrarea apartamentelor din Evocasa Optima 2 si Edenia Titan 2. Incercam prin Evocasa Avantaj sa continuam pe termen lung relatia pe care o avem cu clientii nostri si sa venim in intampinarea nevoilor lor cotidiene”, declara Alina Necula, Head of Marketing & Sales Adama.
Fiecare familie din proiectele Adama din zona Titan va primi gratuit brosura si cardul Evocasa Avantaj, iar noii clienti, automat la semnarea actelor pentru noua casa. In brosura, este prezentat fiecare partener si oferta pe care o acorda, in timp ce cardurile sunt personalizate cu cate un cod unic prin intermediul caruia locatarii sunt recunoscuti de furnizori la achizitionarea unui produs sau serviciu. Reducerile din Evocasa Avantaj sunt valabile timp de un an si pot fi accesate de un numar nelimitat de ori.
Fiind cartierul cu cele mai multe proiecte construite de Adama, Titanul a fost ales ca prima destinatie pentru Evocasa Avantaj. Peste 750 de familii locuiesc la momentul actual in ansamblurile dezvoltate aici, urmand ca alte 210 familii sa se alature acestei comunitati prin livrarea Edenia Titan 2 si Evocasa Optima 2. Proiectele dezvoltate de Adama in zona Titan sunt Evocasa Swiss Cottage, Evocasa Titanium, Evocasa Armonia, Evocasa Optima, Edenia Titan.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile