Raiffeisen Bank a inaugurat Centrul Operational Brasov
Data publicarii: 07-10-2013 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a inaugurat oficial Centrul Operational Brasov, aflat pe Platforma Tractorul, la Coresi Business Park. Pe parcursul anului 2012 si in 2013 au fost transferate de la Bucuresti o serie de activitati operationale: procesarea tranzactiilor, a popririlor, activitatile specifice de call center, analiza si administrarea creditelor persoane fizice si colectarea creditelor. In prezent la Centrul Operational Brasov al Raiffeisen Bank lucreaza aproape 600 de oameni.
"Deschiderea Centrului Operational Brasov a fost o decizie strategica a bancii. Ne-am propus sa eficientizam costurile si in acelasi timp sa simplificam procesele operationale. Am analizat mai multe posibile locatii si am ales Brasovul in primul rand datorita calitatii fortei de munca, dar si a localizarii geografice. Esential a fost sa facem acest transfer treptat, in asa fel incat indicatorii de calitate pe care ii monitorizam strict sa se mentina cel putin la acelasi nivel”, a declarat Carl Rossey, Vicepresedinte Operatiuni si IT.
"Centrul Operational Brasov este unul dintre cele mai importante proiecte ale echipei Raiffeisen Bank in ultimii ani si sunt bucuros ca este unul de succes. A fost un efort sustinut timp de 18 luni al echipei de proiect, dar si al colegilor care au asigurat transferul de cunostinte, al celor din IT. De asemenea am acordat cea mai mare atentie procesului de recrutare, pentru ca oamenii pe care i-am ales sunt factorul numarul 1 de succes. In acest proiect succesul inseamna sa fim mai eficienti si in acelasi timp sa furnizam clientilor servicii de o calitate imbunatatita. Un asemenea proces nu este niciodata finalizat si am creat o intreaga infrastructura care sa ne permita imbunatatirea continua”, a spus Steven van Groningen, Presedinte &CEO Raiffeisen Bank
Proiectul de dezvoltare a Centrului Operational Brasov a fost demarat la inceputul anului 2012, amenajarea celor 3500 m2 ca spatii de birouri, sali de intalniri, de training, de relaxare si de servicii s-a facut foarte repede, la 1 septembrie fiind inaugurat corpul B al Centrului. Din acel moment dimensiunea echipelor de la Brasov, precum si activitatile relocate au crescut rapid. Acum, aici lucreaza aproape 600 de oameni in cele patru departamente ale centrului. O parte dintre angajati au fost relocati din sediul central din Bucuresti (6%), iar restul au fost angajati direct in Brasov. Efortul infiintarii si mutarii activitatilor in Centrul Operational a fost unul mare atat din punct de vedere al recrutarii - peste 8500 CV-uri primite si peste 2000 de interviuri de angajare - , cat si din punct de vedere logistic si IT pentru pregatirea celor aproape 600 posturi de lucru.
"Clientii Raiffeisen Bank nu au fost deloc afectati de relocarea activitatilor din Bucuresti in Brasov si acesta a fost unul dintre obiectivele principale. Pe de alta parte, acesta mutare ne-a permis sa reevaluam procese, sa simplificam si sa standardizam activitatile care s-au relocat la Brasov. Acest lucru inseamna pe termen lung costuri mai mici pentru banca si cresterea eficientei pe angajat”, a adaugat Carl Rossey.
Raiffeisen Bank investeste continuu in managementul performantei si in dezvoltarea angajatilor sai. O treime din cei aproximativ 5.800 angajati din toata tara au varsta pana in 30 ani (varsta medie este de 36 ani). Banca a dezvoltat o serie de programe de instruire destinate tinerilor: stagii de practica, programul Raiffeisen Trainee, programe de training etc. Aproximativ o treime din cei 600 angajati ai Centrului Operational Brasov sunt studenti sau masteranzi, angajati full-time sau part time. Pentru fiecare pozitie si fiecare angajat exista o schema de promovare, o harta de cariera si de asemenea, programe de instruire specifice postului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani