Actuala HVB Tiriac Bank va deveni UniCredit Tiriac Bank
Data publicarii: 09-11-2006Procesul actual de integrare a subsidiarelor din Europa Centrala si de Est reprezinta o oportunitate de standardizare a imaginii generale a brandului in regiune. Aceasta asigura o imagine unitara a Grupului si o recunoastere clara a numelui bancilor membre. "Prin aceasta decizie, folosim puterea brandului umbrela al UniCredit Group, care se numara printre bancile de top din Europa", a spus Erich Hampel, membru al Comitetului de Directie al UniCredit Group responsabil pentru Divizia ECE si CEO al Bank Austria Creditanstalt.
Noul nume UniCredit Bank stabileste o legatura directa cu UniCredit Group, unul dintre cele mai importante grupuri bancare din Europa, avand un portofoliu de 35 de milioane de clienti. Decizia privind brandul permite subsidiarelor din Europa Centrala si de Est sa foloseasca punctele forte ale Grupului in activitatile pe care le desfasoara. In Republica Ceha, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Serbia, Slovacia si Ucraina bancile vor fi redenumite "UniCredit Bank".
In tarile cu branduri locale puternice, UniCredit Group foloseste valoarea existenta a brandului, imbinand brandul local cu brandul-umbrela. Numele bancii din Romania care va rezulta in urma fuziunii dintre UniCredit Romania si HVB Tiriac Bank va fi UniCredit Tiriac Bank. Subsidiara din Bulgaria isi va derula operatiunile sub numele UniCredit Bulbank. In Croatia, numele liderului de piata Zagrebaèka banka va ramane neschimbat. In Turcia, banca subsidiara a finalizat recent procesul de rebranding, sub numele Yapi Kredi. In Polonia, Rusia, Slovenia si Bosnia-Hertegovina inca nu au fost luate deciziile finale in aceasta privinta. Procesul de rebranding este planificat pentru anul 2007.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului