Piraeus Bank Romania recruteaza interni pe Facebook
Data publicarii: 25-09-2013 | Finante-BanciPiraeus Bank, una dintre cele mai bine capitalizate banci de pe piata locala, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group, a dat startul aplicatiei de internship "The Social Interns”. Unul dintre elementele de noutate ale acestei campanii consta in primul pas al procesului de recrutare, care se face exclusiv pe pagina de Facebook a bancii, https://www.facebook.com/PiraeusBank.Ro, prin accesarea aplicatiei The Social Interns: http://on.fb.me/19nre5a.
Prima etapa a selectiei pentru programul de internship consta in completarea formularului de inscriere din aplicatie. Aici, candidatilor le sunt cerute diverse informatii cu privire la cunostintele pe care le detin, dar si incarcarea CV-ului si a unei scrisori de intentie. Si cum aplicatia se desfasoara pe Facebook, nu putea sa lipseasca si componenta interactiva a acesteia: candidatii isi pot invita prietenii sa intre pe pagina cu profilul lor din aplicatie si sa ii sustina cu un like si/sau o recomandare. Acesta nu este un element obligatoriu al procesului de recrutare, insa le sporeste sansele candidatilor de a fi selectati pentru urmatorea etapa a concursului.
Procesul de recrutare nu se desfasoara insa exclusiv in social media: elementele online sunt completate offline. Astfel, la finalul etapei de inscriere desfasurate pe Facebook, vor fi selectati 100 de candidati, care vor fi supusi unor probe practice, dar si unui interviu "clasic”. Iar la final, cei trei castigatori vor fi anuntati in cadrul unui eveniment de anvergura, care va fi dezvaluit in curand si la organizarea caruia, finalistii vor da o mana de ajutor, ca un ultim test. Tot acestia isi vor incepe cat mai curand programul de internship platit, in mai multe departamente ale institutiei.
"Cum Facebook a devenit un tool universal, recrutarea prin intermediul acestuia a venit ca un pas firesc pentru proiectul Piraeus Bank Romania. Mai mult, am apelat la aceasta platforma de comunicare pentru ca ne dorim sa ii avem drept colegi pe acei tineri destepti, dezinvolti si comunicativi, pe care momentan ii putem vedea doar pe un display si cu care poate altfel nu am avea ocazia sa intram in contact. Si cum nevoile noastre se schimba rapid si progresul isi spune cuvantul, o aplicatie de Facebook si actiuni offline neconventionale se dovedesc a fi solutia optima pentru a avea noi colegi timp de 3 luni”, a declarat Raluca Barbu, Social Media Coordinator la Piraeus Bank Romania.
Campania The Social Interns, desfasurata de Piraeus Bank Romania in colaborare cu Advice si cu Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, va putea fi accesata intre 20 septembrie si 10 octombrie, cu posibilitatea de extindere pana pe 15 octombrie, in functie de numarul de aplicatii primite. Intregul proces de selectie va dura pana pe 1 noiembrie, cand toti cei trei castigatori vor fi facuti publici.
La acest proiect au participat:
- Din partea Piraeus Bank Romania:
- Carmen Oprisescu - Marketing Manager
- Gabriela Constantinescu - HR Manager
- Raluca-Elis Barbu - Social Media Coordinator
- Iuliana Balan - Recruitment Manager
- Alina Muscalu - Senior Recruitment Officer
Din partea MSPS & Momobi:
- Aaron Balazs - Art Director
- Liviu Cristache - BTL Implementation Manager
- Corina Dumitrescu - Social Media Manager & Copywriter
- Mircea Dumitru - Web / Mobile Developer
- Alina Pila - Project Manager & Senior Account Executive
- Dimitris Sideridis - Head of Creative Technology
Din partea Advice:
- Andreea Popescu - Project Manager
- Mihai Mija - Project Manager
Din partea Universitatii Dimitrie Cantemir
Corina Dumitrescu - Rector
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman