Peste 1,5 milioane tranzactii la Ghiseele Automate ale BCR
Data publicarii: 16-09-2013 | Finante-BanciClientii Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, pana in prezent, peste 1,5 milioane tranzactii de plata la cele 400 de Ghisee Automate (APT) instalate de banca in unitatile din tara, cu o valoare insumata de peste 400 milioane lei.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman