Peste 1,5 milioane tranzactii la Ghiseele Automate ale BCR
Data publicarii: 16-09-2013 | Finante-BanciClientii Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, pana in prezent, peste 1,5 milioane tranzactii de plata la cele 400 de Ghisee Automate (APT) instalate de banca in unitatile din tara, cu o valoare insumata de peste 400 milioane lei.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii