Peste 1,5 milioane tranzactii la Ghiseele Automate ale BCR
Data publicarii: 16-09-2013 | Finante-BanciClientii Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, pana in prezent, peste 1,5 milioane tranzactii de plata la cele 400 de Ghisee Automate (APT) instalate de banca in unitatile din tara, cu o valoare insumata de peste 400 milioane lei.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
"Printre avantajele utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde. Clientii au inteles rapid acest avantaj, rata de migrare a operatiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghisee Automate ajungand la 60% in August 2013”, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operatiunilor efectuate la Ghiseele Automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR. Operatiunile de plata a ratelor pentru cardurile de credit BCR, reprezinta 20% din totalul tranzactiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formata din Ghiseele Automate (APT) si Masinile Multifunctionale (MFM) a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a adaugat Bogdan Marin.
Ghiseele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienti BCR, care permit plati de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factura sau prin completarea manuala a datelor de identificarea de pe factura, depuneri de numerar in cont si rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv in lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, in luna septembrie 2012, o retea de 400 de Ghisee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 milioane EUR.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des