S-a finalizat tranzactia Auchan-Real. Urmeaza un 'discount generalizat'
Data publicarii: 13-09-2013 | AfaceriIeri, dupa aproximativ 10 luni de la acordul semnat intre cele doua mari companii de retail, Metro Group si Grupul Auchan, tranzactia a fost finalizata. Urmeaza rebrandingul unitatilor Real.
Joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizata tranzactia AuchanReal vizand achizitia a 20 de hipermarketuri Real in Romania, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei din Romania la sfarsitul lunii iulie, informeaza un comunicat al Auchan. "Este un moment de mare semnificatie in viata si istoria Auchan Romania! Convergenta celor doua companii este o oportunitate extraordinara care ne va permite sa ne consolidam si sa cream valoare pentru toti: pentru clienti, prin sustinerea puterii lor de cumparare, pentru angajati, prin crearea de locuri de munca si dezvoltare profesionala, pentru furnizori si pentru producatorii romani, printr-o prezenta larga de distributie pe intreg teritoriul tarii dar si pentru comunitate, in calitate de companie responsabila", a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan Romania.
Ce urmeaza
Potrivit acestuia, convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan se va realiza in mai putin de un an. "Prioritatile noastre, in aceasta perioada, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecarui colaborator sansa la reusita, cucerirea si fidelizarea de noi clienti, propunandu-le un comert bazat pe discountul generalizat, cu o gama vasta si pertinenta de produse de calitate, ieftine si la cele mai mici preturi si construirea unei companii lider si responsabile.”Patrick Espasa, Director General Auchan Romania.
Cum va arata lantul Auchan
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vanzare la nivel national.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului