Raiffiesen Banca pentru Locuinte, in plina campanie
Data publicarii: 07-11-2006Prin aceasta campanie Raiffeisen Banca pentru Locuinte intentioneaza sa consilieze suplimentar si sa ofere cat mai multe informatii clientilor actuali si potentiali despre cum pot sa-si maximizeze randamentul (castigurile) incheind un contract de economisire-creditare pana la sfarsitul anului.
Punctul forte al acestei campanii il constituie inaugurarea a aproximativ 50 de sucursale mobile in principalele retele de retail din tara (supermarketuri, mall-uri, centre comerciale).
In plus, in agentiile si sucursalele Raiffeisen Bank, RBL lanseaza "Saptamanile economisirii-creditarii", unde clientii care incheie contracte de economisire-creditare in aceasta perioada pot participa la o tombola cu premii consistente.
"Experienta de pana acum arata foarte clar ca lunile noiembrie si decembrie sunt cele mai bune din punct de vedere al distributiei acestui produs pentru ca foarte multe persoane prefera sa isi deschida contracte de economisire-creditare in ultima parte a anului, sa economiseasca sumele aferente si sa beneficieze de prima de la stat pe tot anul care s-a incheiat. Aproape 30% din numarul de contracte incheiate anul trecut au fost semnate in noiembrie-decembrie", a afirmat Ionut Costea, presedintele Raiffesen Banca pentru Locuinte.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani