Destinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia
Data publicarii: Astazi, 21-08-2013 | TurismDestinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News in randul companiilor de turism din Romania.
,,Litoralul romanesc in general s-a vandut vara aceasta in proportie de 80,3%, in timp ce zonele montane au atras mai putin public in agentiile de turism, inregistrand doar 11% din vanzari. Mamaia se mentine in topul aprecierilor, obtinand 52% din preferintele agentilor care vand vacante in tara', se arata in comunicatul remis miercuri AGERPRES.
Turismul extern si-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducand Grecia in fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi si trei, la foarte mica distanta una de cealalta, se afla Bulgaria si Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%.
Spre deosebire de rezultatul obtinut in cazul companiilor aeriene, in care increderea agentiilor de turism se polariza in jurul TAROM, situatia turoperatorilor se prezinta diferit.
,,Existand pe piata un numar ridicat de turoperatori, competitia este foarte stransa. Christian Tour a primit cele mai multe voturi de incredere, insumand 17% din total. La o distanta de 4 procente se afla agentia Paralela 45, iar locul al treilea este ocupat de Cocktail Hollidays, cu 10,8%.
TravelTechNews este un portal de stiri din industria turismului. Sondajul de opinie referitor la activitatea turistica din Romania realizat in luna iulie a chestionat 517 agentii de travel, pentru a alcatui, printre altele, un top al celor mai vandute destinatii interne, respectiv externe si ai celor mai de incredere turoperatori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului