Destinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia

Data publicarii: Astazi, 21-08-2013 | Turism

Destinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News in randul companiilor de turism din Romania.

,,Litoralul romanesc in general s-a vandut vara aceasta in proportie de 80,3%, in timp ce zonele montane au atras mai putin public in agentiile de turism, inregistrand doar 11% din vanzari. Mamaia se mentine in topul aprecierilor, obtinand 52% din preferintele agentilor care vand vacante in tara', se arata in comunicatul remis miercuri AGERPRES. 

Turismul extern si-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducand Grecia in fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi si trei, la foarte mica distanta una de cealalta, se afla Bulgaria si Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%. 

Spre deosebire de rezultatul obtinut in cazul companiilor aeriene, in care increderea agentiilor de turism se polariza in jurul TAROM, situatia turoperatorilor se prezinta diferit. 

,,Existand pe piata un numar ridicat de turoperatori, competitia este foarte stransa. Christian Tour a primit cele mai multe voturi de incredere, insumand 17% din total. La o distanta de 4 procente se afla agentia Paralela 45, iar locul al treilea este ocupat de Cocktail Hollidays, cu 10,8%. 

TravelTechNews este un portal de stiri din industria turismului. Sondajul de opinie referitor la activitatea turistica din Romania realizat in luna iulie a chestionat 517 agentii de travel, pentru a alcatui, printre altele, un top al celor mai vandute destinatii interne, respectiv externe si ai celor mai de incredere turoperatori. 

Sursa: AGERPRES

Ultimele stiri pe BankNews.ro: