ING Bank a introdus in Romania platile contactless cu telefonul
Data publicarii: 01-08-2013 | Finante-BanciServiciul ING Pay are toate avantajele unei plati contactless la POS, aducand un plus de flexibilitate si inovatie, platile rapide fiind efectuate cu ajutorul smartphone-ului. Compusa dintr-o aplicatie nativa disponibila in GooglePlay sau AppStore si un card micro-SD incorporat operat de VISA, solutia ING Pay deschide drumul catre modalitatile de plata ale viitorului.
ING Bank isi consolideaza prezenta in zona serviciilor digitale odata cu lansarea ING Pay, solutie de plata cu ajutorul smartphone-ului si al tehnologiei Visa contactless, care permite efectuarea de plati rapide la POS. Lansarea noului serviciu se inscrie in orientarea strategica a ING Bank catre mediul digitial si este in linie cu cresterea accelerata a adoptiei si utilizarii smartphone-urilor in Romania.
ING Pay poate fi personalizat in functie de preferintele fiecarui utilizator si inlocuieste numerarul sau cardul la comercianti, permitand efectuarea de plati rapide, in doar cateva secunde. Pentru rapiditate, utilizatorii pot alege sa introduca PIN-ul doar pentru plati mai mari de 100 RON, situatie in care tranzactia se finalizeaza tot contactless. Aplicatia ofera si optiunea de folosire a codului PIN, pentru toate tranzactiile, indiferent de valoarea lor.
"Prin lansarea serviciului ING Pay si a cardurilor contactless, ING face inca un pas spre viitor, oferind clientilor sai solutii de plata inovatoare si usor de utilizat. Odata cu ING Pay, orientarea ING catre serviciile din zona e-banking trece de bariera internetului pe PC/laptop/tableta si se indreapta catre piata de mobile, o piata aflata pe un trend ascendent in ultimii ani.” a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii