MasterCard anunta cresteri de peste 10% in trimestrul trei in Europa
Data publicarii: 06-11-2006Cardurile sub sigla MasterCard au fost utilizate pentru a efectua 1,28 miliarde de tranzactii in Europa, o crestere cu 9,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pana la 30 septembrie 2006, bancile-client din Europa au emis 145 de milioane de carduri sub sigla MasterCard, o crestere cu 17% fata de aceeasi perioada din 2005, in timp ce numarul total de locatii de acceptare din Europa era de 7,6 milioane. Numarul cardurilor emise sub siglele Maestro si Cirrus a ajuns la 281 milioane in Europa, in crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar numarul locatiilor de acceptare in Europa a ajuns la 6,7 milioane.
"Europa a adus o contributie semnificativa la performanta globala a MasterCard Worldwide in cel de al treilea trimestru din 2006", spune Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe. "Am continuat sa inregistram cresteri de peste 10% in regiune, mai ales in pietele emergente din Europa Centrala si de Est."
"Ca si companie globala cu o mostenire pan-europeana, intelegem sa maximizam toate oportunitatile pentru clientii nostri din Europa. Datorita Maestro, avem o solutie compatibila SEPA deja lansata pe piata, iar principalul nostru scop este de a ne baza pe aceasta pozitie pentru a-i sustine pe clientii nostri si pe parteneri in a oferi o zona de plata fara granite pentru Europa."
Printre performantele inregistrate in al treilea trimestru se numara lansarea in Turcia a primului program extins contactless din Europa, utilizand tehnologia MasterCard OneSmart® PayPass™. Cardurile contactless, emise de Garanti Bank, sunt acceptate de catre numerosi comercianti printre care Burger King si Starbucks.
In al treilea trimestru, MasterCard a continuat sa-si diversifice portofoliul sau european de programe co-branding. Compania si-a unit fortele cu operatorul mobil BASE din Belgia si a sustinut lansarea unui card co-branded care ofera minute gratis pentru convorbirile efectuate la mobil, acesta fiind de asemenea primul exemplu de personalizare a unui card de credit pe piata din Belgia. In Ungaria, MasterCard a sustinut lansarea cardului co-branded Citibank-Malev Hungarian Airlines, construit pe baza succesului parteneriatelor cu alte companii europene de transport aerian.
Perez adauga: "Performantele noastre semnificative demonstreaza ca in Europa clientii continua sa aleaga produsele inovatoare MasterCard, marcile recunoscute la nivel global precum si platforma tehnologica robusta, pentru a-si creste profitabilitatea afacerilor lor."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani