CEC Bank lanseaza serviciul Info SMS
Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-BanciCEC Bank a lansat serviciul Info SMS dedicat clientilor persoane fizice, posesori de carduri de debit si de credit, prin care acestia sunt informati in timp real, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzactiile efectuate cu cardul (suma utilizata, data, ora, locatia), soldul disponibil si orice alte operatiuni de plati si incasari din contul atasat cardului.
Clientul poate alege sa primeasca un mesaj dupa fiecare tranzactie realizata din contul de card sau numai in cazul tranzactiilor de incasari si plati care depasesc o anumita valoare, stabilita de acesta. Totodata, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, in mod gratuit, mesaje despre instiintari de intarziere la plata pentru creditele cu acces prin card, instiintari privind suma si data de plata pentru cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.
"Serviciul Info SMS asigura posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzactiilor efectuate de catre utilizatorii suplimentari de card si, in acelasi timp, mareste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Serviciul este oferit gratuit posesorilor de carduri MasterCard Gold. Pentru celelalte categorii de clienti persoane fizice care detin carduri de debit sau de credit de la CEC Bank, costul acestui serviciu este de 0,95 euro/luna/cont de card, indiferent de numarul de carduri atasate unui cont.
Informatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani