Google castiga din reclame mai mult ca televiziunile
Data publicarii: 03-11-2006Andy Duncan, directorul general al Channel 4, a declarat, pentru Financial Times, ca Google va obtine in acest an venituri din publicitate de 900 de milioane de lire sterline. Pentru urmatoarele 18 luni, Google prognozeaza ca va depasi in ceea ce priveste veniturile obtinute din publicitate online si postul comercial ITV1, numarul unu din Marea Britanie pe acest segment. Anul trecut, veniturile din publicitate realizate de ITV1 au reprezentat 90% din totalul de 1,63 de miliarde de lire obtinut de grupul ITV.
In primele noua luni ale anului 2006, veniturile obtinute de Google din publicitate doar in Regatul Unit s-au cifrat la 593 de milioane de lire sterline.
De asemenea, analistii sunt de parere ca veniturile Google obtinute din publicitate vor creste substantial in trimestrul al patrulea.
La inceputul lunii octombrie Google a precizat ca a ajuns la un acord pentru preluarea portalului YouTube, lider mondial in domeniul divertismentului pe Internet, pentru suma record de 1,65 miliarde de dolari.
Analistii apreciau ca principalul beneficiar al afacerii va fi Google, care si-ar facilita accesul pe piata de publicitate online.
Aflat in plin proces de dezvoltare, segmentul de publicitate pe Internet nu reprezinta tocmai punctul forte al Google, compania detinand o cota scazuta in comparatie cu Yahoo, principalul concurent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului