Omniasig si Asirom nu fuzioneaza. Ce spun oficialii celor doua companii
Data publicarii: 18-06-2013 | Finante-BanciOmniasig si Asirom sunt doua marci foarte valoroase, la care Vienna Insurance Group, compania mama, nu poate renunta, spun la unison reprezentanti ai celor doua companii romanesti. Acesta ar fi unul din motivele pentru care fuziunea dintre acestea ar fi doar ipotetica.
Mai toate companiile de asigurari au pierderi pe primele luni ale acestui an, potrivit declaratiilor Marianei Diaconescu, presedinte Asirom si ale unui oficial apropiat companiei Omniasig, dar situatia financiara mai dificila nu va duce la fuziunea celor doua companii, subiect lansat pe piata de mai multa vreme.
Vestea ca, in scopul diminuarii costurilor, Asirom "trece printr-o noua etapa de restructurare", care nu exclude posibilitatea reducerilor de personal, a reactivat subiectul fuziunii ipotetice dintre cea mai veche companie romaneasca de asigurari si una dintre cele mai importante create in Romania dupa 1990.
Restructurarea, inclusiv reducerea de personal fac, de obicei, parte din pregatirea companiilor pentru fuziune.
Totusi, "nici vorba de fuziune. Etapa de restructurare, pe care o parcurgem acum, nu are nici o legatura cu asa ceva", a declarat Mariana Diaconescu, pentru ECONOMICA.NET.
"Din Vienna Insurance Group (VIG) fac parte aceste doua companii, care sunt doua branduri foarte valoroase, puternice, de cate 15 milioane de euro fiecare si care aduc multi clienti. Grupul a cumparat companiile respective inclusiv pentru brand. De ce ar renunta grupul respectiv la unul dintre branduri? De ce ar pierde piata si bani astfel?", s-a intrebat retoric oficialul apropiat Omniasig, care a preferat anonimatul , pentru ca a emis "doar o parere personala".
O estimare neoficiala din domeniu coteaza valoarea brandurilor Asirom si Omniasig la cate 15 milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului