China: Femeile ajung din urma barbatii in achizitionarea de produse de lux
Data publicarii: 03-11-2006
"Barbatii au fost, in mod traditional, considerati principalii consumatori, iar in 2001 trei din patru consumatori erau barbati", a declarat presedintele companiei LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare grup pentru produse de lux, cu o gama de produse care merge de la parfumuri la sampanie, Emmanuel Prat. Acesta a adaugat ca "acum, cand femeile devin din ce in ce mai independente din punct de vedere financiar, acestea cheltuiesc mai mult pentru produse de lux si au un mare potential de cumparare".
"Pana de curand, 90% din cheltuielile pentru bunuri de lux din China erau efectuate de barbati. Cumparatoarea moderna de produse de lux poate fi femeia de afaceri, o celebritate sau o nevasta bogata", a aratat un sondaj efectuat de specialistii companiei pentru studii de piata KPMG.
Femeia considerata, pana de curand, cea mai bogata persoana din China, este Cheung Yan, in varsta de 49 de ani si are o avere estimata la 3,4 miliarde de dolari,potrivit raportului anual Hurun.
Raportul KPMG a demonstrat ca persoanele interogate din Shangai, cunoscute pentru predispozitia pentru consum, au devenit "cele mai cinice fata de achizitionarea produselor de lux si cele care asociaza cel mai putin marcile de lux cu simbolurile unui anumit statut social". Aproape 70% dintre cei interogati pentru raportul KPMG in orasele medii au asociat succesul cu detinerea de produse de lux, in raport cu doar 55% dintre locuitorii din Shanghai.
Se estimeaza ca piata produselor de lux din China, care este, in prezent, al treilea mare consumator de produse de lux din lume, dupa Japonia si Statele Unite, sa creasca, anual, cu 20%, pana in 2008, pentru ca pana in 2015 sa se extinda, anual, cu cate 10%. In anul 2015, vanzarile ar putea ajunge la 11,5 miliarde de dolari, a mai aratat raportul KPMG.
Astfel, s-a estimat ca, peste noua ani, China sa consume aproape o treime din totalul mondial de bunuri de lux.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii