CardAvantaj - 10 saptamani de oferte speciale
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciLa 10 ani de prezenta pe piata locala, CardAvantaj lanseaza o campanie care ii premiaza atat pe clientii fideli ai cardului de credit, cat si pe prietenii acestora. Pe parcursul a 10 saptamani, campania "La 10 ani de CardAvantaj ai 10 oferte ispititoare” acorda beneficii detinatorilor de CardAvantaj care isi recomanda cunoscutii pentru unul dintre cardurile de credit - Standard / Clasic, Gold sau Platinum. In plus, atat acestia cat si cei care vor obtine un CardAvantaj in urma acestei campanii vor beneficia, pe langa ofertele speciale saptamanale, de bonusuri in valoare de pana la 150 de lei pentru fiecare card activat.
"Am dorit sa marcam 10 ani de inovatie pe piata cardurilor bancare printr-o campanie pe masura evenimentului din acest an. Suntem convinsi ca produsul nostru vedeta, CardAvantaj, se bucura de recomandari bune din partea celor care il utilizeaza, si, de aceea, vrem sa si rasplatim acest lucru pe parcursul a 10 saptamani care promit multe surprize”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank Romania.
Odata cu lansarea sa in 2003 CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata locala a cardurilor de credit, castigandu-si reputatia prin sistemul rapid, avantajos si flexibil de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea sa de a fi introdus beneficii inovatoare pentru clientii sai - cum ar fi bonus pentru orice tranzactie efectuata (inclusiv pentru retragerile de numerar), cumparaturi online cu plata in rate, cumparaturi cu plata in rate efectuate in afara retelei de parteneri, in tara si in strainatate - fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Pe parcursul celor 10 ani de existenta CardAvantaj a dezvoltat pentru clientii sai cea mai extinsa retea de comercianti parteneri, care numara acum aproximativ 10.000 de puncte de vanzare din toate domeniile de interes. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri) precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Campania se incheie pe 18.08.2013 iar ofertele fiecarei saptamani vor fi anuntate prin newsletter, sms, pagina de internet www.cardavantaj.ro si pagina de facebook: www.facebook/cardavantaj.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman