Platinum - noul card premium oferit de BRD
Data publicarii: 12-06-2013 | Finante-BanciBRD isi completeaza oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientela cu venituri ridicate.
"Noul nostru produs premium vizeaza clientela de top si ofera servicii adaptate asteptarilor clientilor care isi doresc o asistenta bancara specifica stilului lor de viata, cu avantaje si facilitati bancare, dar si extrabancare”, a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul Platinum este disponibil in 3 variante: doua carduri de debit - in lei si euro - si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.
BRD pune la dispozitia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, acestia beneficiaza de Programul Priority Pass - acces privilegiat in peste 600 de saloane VIP in aeroporturi din intreaga lume. Nu in ultimul rand, trebuie mentionate asigurarile incluse: de calatorie cu servicii concierge pe tot parcursul calatoriei in strainatate (servicii oferite de un asistent personal care rezerva, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, masina cu sofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul calatoriei in strainatate. Suplimentar, clientii pot beneficia si de pachetul de asigurari optionale: asigurarea jucatorului de golf si garantia extinsa a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protectie in cazul operatiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii / furtului cheilor/documentelor, precum si asigurari de viata, in cazul in care opteaza pentru liniile de credit.
Utilizand cardul Platinum pentru plati la comerciantii parteneri MasterCard, clientii beneficiaza de reduceri si tratament preferential. In plus, BRD a incheiat parteneriate cu comercianti de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum sa se bucure de o serie de oferte atractive.
Cardurile Platinum au un design special, iar pe langa functionalitatile specifice unui card bancar beneficiaza si de tehnologia contactless, care permite realizarea de plati rapide fara introducerea PIN-ului, si poate fi utilizat la toti comerciantii acceptanti din tara si strainatate care afiseaza sigla PayPass.
BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania, cardul Prima. In 1999, banca a lansat prima gama completa de carduri bancare. In prezent, BRD ofera o gama larga de carduri, intre care se numara o serie de premiere tehnologice pentru piata romaneasca: primul card personalizabil, "A la carte” si primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului