Campania de vara CardAvantaj imparte cheltuielile de vacanta in 3 rate
Data publicarii: 10-06-2013 | Finante-BanciIncepand cu aceasta luna Credit Europe Bank desfasoara o noua campanie care extinde avantajele celui mai popular card de cumparaturi in rate fara dobanda si la comerciantii care nu sunt inca parteneri CardAvantaj, pentru cheltuielile asociate perioadei de vacanta.
Prin intermediul campaniei "Vara asta ma indragostesc de CardAvantaj”, posesorii acestui tip de card pot beneficia de 3 rate fara dobanda, in afara retelei de parteneri, pentru orice achizitie in valoare mai mare de 200 de lei de la locatiile comerciale din turism, horeca si transport, precum linii aeriene, aeroporturi, agentii si operatori de turism, restaurante, baruri, cluburi, hoteluri si magazine de tip Duty Free. Campania se refera atat la comerciantii de pe teritoriul Romaniei, cat si din afara tarii si include si magazine din zona de divertisment si lifestyle/fashion cum ar fi cinematografe si teatre, saloane de infrumusetare, SPA, cosmetice si magazine de moda.
"Ne dorim sa fim de un real ajutor clientilor nostri pe perioada vacantei de vara, cand de regula bugetele sunt foarte atent analizate. Astfel, acestia vor putea beneficia de cumparaturi in rate chiar si in cazul comerciantilor care nu fac parte inca parte din cercul partenerilor CardAvantaj, oriunde in lume”, a declarat a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.
Campania se va intinde pe durata intregii veri, pana la 1 septembrie 2013. Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj puteti vizita www.cardavantaj.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman