PayU: Tot mai multi romani platesc online facturile la utilitati

Data publicarii: 07-06-2013 | Finante-Banci

In ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordarea de avantaje celor care isi platesc facturile pe Internet, pare sa fi dat roade.

In 2012, valoarea totala a facturilor achitate online prin PayU a crescut cu 66% fata de 2011, iar numarul facturilor platite online a crescut cu 57%.

"Evolutia din ultimii ani arata ca tot mai multi romani doresc sa isi plateasca facturile online pentru a economisi timp. Dupa realizarea contului de utilizator si conectarea la acesta, in cazul oricarui furnizor de utilitati timpul mediu pentru plata unei facturi nu depaseste de regula un minut”, puncteaza Andreia Satavarache, Sales&Marketing Manager in cadrul PayU.

Aceeasi tendinta de crestere s-a manifestat si in 2013 cand valoarea facturilor platite online a crescut cu 56% fata de primele 5 luni ale anului trecut iar numarul lor a evoluat cu 58%.

Majoritatea utilizatorilor isi platesc online facturile pentru telefonie mobila sau fixa, servicii de televiziune prin cablu si internet, precum si gaze si curent electric.

Mai mult, incepand cu decembrie 2012, datorita noilor metode de plata introduse de PayU - Pay on Time si Pay by Click - companiile pot incasa imediat facturile ajunse la scadenta iar utilizatorii pot plati mai usor, in doar cateva secunde.

Companiile care aleg ca si metoda de plata Pay on Time ii permit utilizatorului sa isi stabileasca o plata automata de pe cardul sau bancar, la o anumita data. "Astfel riscul de a uita sa plateasca factura si sa depaseasca scadenta, cu consecintele de rigoare, este mult diminuat”. Pentru companie, platile devin mult mai predictibile. 

Pe de alta parte, daca nu doreste sa isi programeze platile, utilizatorul poate folosi Pay by Click, alegand astfel sa plateasca cu un singur click, tranzactia fiind finalizata in numai cateva secunde.

 "Dorim ca PayU sa ajunga un nume comun in limbajul platitorilor, asa cum sunt cardurile in prezent. Pentru a ajunge acolo, obiectivul nostru este de a usura atat de mult experienta celui care doreste sa plateasca o factura, un serviciu sau un produs fizic incat sa apese din instinct pe butonul PayU atunci cand ii apar optiunile de plata”, explica Andreia Stavarache.


Ultimele stiri pe BankNews.ro: