PayU: Tot mai multi romani platesc online facturile la utilitati
Data publicarii: 07-06-2013 | Finante-BanciIn ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordarea de avantaje celor care isi platesc facturile pe Internet, pare sa fi dat roade.
In 2012, valoarea totala a facturilor achitate online prin PayU a crescut cu 66% fata de 2011, iar numarul facturilor platite online a crescut cu 57%.
"Evolutia din ultimii ani arata ca tot mai multi romani doresc sa isi plateasca facturile online pentru a economisi timp. Dupa realizarea contului de utilizator si conectarea la acesta, in cazul oricarui furnizor de utilitati timpul mediu pentru plata unei facturi nu depaseste de regula un minut”, puncteaza Andreia Satavarache, Sales&Marketing Manager in cadrul PayU.
Aceeasi tendinta de crestere s-a manifestat si in 2013 cand valoarea facturilor platite online a crescut cu 56% fata de primele 5 luni ale anului trecut iar numarul lor a evoluat cu 58%.
Majoritatea utilizatorilor isi platesc online facturile pentru telefonie mobila sau fixa, servicii de televiziune prin cablu si internet, precum si gaze si curent electric.
Mai mult, incepand cu decembrie 2012, datorita noilor metode de plata introduse de PayU - Pay on Time si Pay by Click - companiile pot incasa imediat facturile ajunse la scadenta iar utilizatorii pot plati mai usor, in doar cateva secunde.
Companiile care aleg ca si metoda de plata Pay on Time ii permit utilizatorului sa isi stabileasca o plata automata de pe cardul sau bancar, la o anumita data. "Astfel riscul de a uita sa plateasca factura si sa depaseasca scadenta, cu consecintele de rigoare, este mult diminuat”. Pentru companie, platile devin mult mai predictibile.
Pe de alta parte, daca nu doreste sa isi programeze platile, utilizatorul poate folosi Pay by Click, alegand astfel sa plateasca cu un singur click, tranzactia fiind finalizata in numai cateva secunde.
"Dorim ca PayU sa ajunga un nume comun in limbajul platitorilor, asa cum sunt cardurile in prezent. Pentru a ajunge acolo, obiectivul nostru este de a usura atat de mult experienta celui care doreste sa plateasca o factura, un serviciu sau un produs fizic incat sa apese din instinct pe butonul PayU atunci cand ii apar optiunile de plata”, explica Andreia Stavarache.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des