Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avion
Data publicarii: 06-06-2013 | TurismParavion.ro, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, deruleaza pe toata perioada lunii iunie 2013 o campanie de comunicare integrata, care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.
Astfel, sub sloganul "Rezervi online si pleci airline” si utilizand ca element central de imagistica simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.
"Am dezvoltat conceptul creativ pornind de la simbolistica avionului de hartie, cu care ne-am jucat cu totii intr-un moment sau altul, pentru a traduce simplu si intr-o abordare jucausa specificul business-ului Paravion.ro - acela de portal de rezervare de bilete de avion. Mesajele pe care am dorit sa le transmitem prin aceasta abordare sunt facilitatea accesarii serviciului (este simplu sa rezervi online, ca si cum ai face un avion de hartie), precum si un adevar referitor la Paravion - este cea mai accesibila resursa de servicii de turism online”, spune Luca Bulacu, directorul de creatie WOPA (Weapons of Public Attraction) - agentia care deruleaza campania.
In cadrul campaniei, s-au folosit o serie de executii neconventionale - precum decorarea unui vehicul RATB in avion sau decupaje in decor, in cadrul panourilor publicitare outdoor (v. foto atasat).
In campania de indoor media, mesajul creativ este adaptat atat pentru mediul corporatist (cladiri de birouri: "Daca tot urci in birou, spune-le colegilor ca avem bilete spre Londra de la 109 EURO”), cat si pentru consumatorul obisnuit de pub-uri, restaurante si baruri (mesajul adaptat pentru HoReCa advertising: "Simti ca-ti vine sa-i dai drumul? Ia-ti zborul! Bilete spre Barcelona de la 145 EURO”) - v. foto atasate.
"Ne-am dorit sa ne diferentiem, in cadrul acestei campanii, ca un brand prietenos, jucaus si accesibil. Credem ca serviciile de turism ale viitorului nu pot fi decat personalizate, iar prin personalizarea acestei campanii, astfel incat sa devina surprinzatoare si cu mesaje adaptate fiecarei categorii de public pe care il adresam, am reusit sa transferam aceste atribute de brand din online in offline”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour - www.paravion.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului