BRD vrea sa atraga clienti printr-un design original al cardurilor
Data publicarii: 01-11-2006Ideea concursului apartine VISA, care a avut, recent, o initiativa similara in Serbia, iar BRD s-a asociat pentru ca este interesata de a se diferentia pe piata romanesca a cardurilor. "Suntem interesati de a oferi produse personalizate clientilor, tendinta care exista de altfel si pe piata altor produse", a declarat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen, Jean-Baptiste Hueber, prezent la conferinta de lansare a concursului.
"Acum un an, BRD a inceput o campanie promotionala fara precedent, destinata lansarii si promovarii unor carduri cu design special, unice in lume, avand imaginea celor mai importanti sportivi romani: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Cu acea ocazie, banca noastra a stabilit un record de emitere in cadrul organizatiei VISA CEMEA. De aceasta data, vrem sa incurajam inovarea intr-un moment istoric: integrarea Romaniei in Uniunea Europeana", adaugat Hueber.
De altfel, experienta lansarii cardurilor cu design special de anul trecut a dat incredere conducerii bancii, care considera "personalizarea" cardurilor un mijloc eficient de atrasgere a clientilor. "Am emis 500.000 de carduri din editia speciala cu mari sportivi intr-un interval de doua luni anul trecut, ceea ce reprezinta un mare succes de public", a aratat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen.
In general, clientii, care incep sa aiba din ce in ce mai multe carduri in portofel, au tendinta de a utiliza mai des cardurile cu design personalizat, care ies in evidenta, a mentionat Hueber. Iar vicepresedintele VISA CEMEA (departamentul VISA pentru Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa), Catalin Cretu, a afirmat ca tendinta catre personalizare a cardurilor "arata ca piata romaneasca a ajuns la un anumit grad de maturitate, in care clientii sunt mai pretentiosi".
Mai mult, felul cum arata un produs sau un obiect este in ton cu ceea se intampla in Romania in acest moment, mai alesa in privinta arhitecturii urbane si a necesitatii de a reface un "stil" al orasului. "Noi la design suntem catastrofali si n-ar fi rau sa mai lucram la acest lucru, incepand cu modul cum arata orasul cu cladirile lui", a declarat Gianina Corondan.
Concursul lansat de VISA si BRD vine pe fondul unei piete romanesti a cardurilor in expansiune rapida. Numarul de carduri active de pe piata romaneasca a ajuns la 8,567 milioane la sfarsitul lunii septembrie, in crestere cu 28,37% fata de septembrie 2005, cand numarul acestora era de 6,674 milioane, potrivit unui raport publicat, in aceasta saptamana, de banca centrala.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani