Ce spun hotelierii despre taxa de promovare a statiunii Mamaia
Data publicarii: 16-05-2013 | TurismBanii colectati de pe urma taxei de promovare a statiunii Mamaia, prima de acest fel din Romania, se vor duce dupa cum spun reprezentantii asociatiilor din domeniu, pe finantarea unor proiecte care vor crestere numarul de turisti care ajung in aceasta destinatie de pe litoral.
Primele doua proiecte in care vor fi investiti banii agentilor economici din aceasta parte a litoralului romanesc sunt imnul statiunii - "Viva Mamaia" si serialul "Mamaia Vice", in care primarul Constantei, Radu Mazare, va juca rolul sefului Politiei Locale.
Daca noua taxa ar fi impusa in toate statiunile de la Marea Neagra, suma colectata doar de la hotelieri ar ajunge anual la 1,02 milioane de lei, avand in vedere ca potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS) pe litoral existau, in 2012, 256 de hoteluri, cele mai multe oferind turistilor servicii de 2 si de 3 stele.
Cine hotaraste pe ce se cheltuiesc banii proveniti din noua taxa
Noua taxa de promovare se colecteaza deja la Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta (SPIT), aceasta fiind achitata de fiecare agent economic, care beneficiaza de actiunile de promovare derulate in Mamaia, in momentul in care solicita autorizatia de functionare.
Integral in Gandul.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman