Hipermarket Kaufland la Bistrita
Data publicarii: 01-11-2006A urmat Timisoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare in 16 martie, Targu Mures in 11 aprilie, Galati in 4 mai, Cluj in 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare in 27 iulie, Suceava in 24 august, un al doilea magazin in Timisoara, in 12 octombrie si Targoviste in 19 octombrie.
Investitia din Bistrita se ridica la aproximativ 7,5 milioane de Euro. Pe terenul de aproximativ 19.000 de metri patrati a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafata de 3.200 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 288 locuri.
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a acestui an a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.
Pana in prezent, investitia totala in tara noastra a ajuns la aproximativ 200 de milioane de Euro. Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 3.600 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din Bucuresti, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Alba Iulia, Timisoara I si II, Baia Mare, Targu Mures, Galati, Cluj, Hunedoara, Satu Mare, Suceava, Targoviste si Bistrita, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.
Kaufland se ghideaza dupa principiul "totul sub acelasi acoperis", oferind produse variate, care acopera tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman