Femeile britanice cheltuiesc cel mai mult din Europa pe produse cosmetice
Data publicarii: 01-11-2006Potrivit acestui studiu, cheltuielile anuale facute de britanici vor propulsa piata de cosmetice a Marii Britanii pe primul loc european, inaintea celei franceze, germane sau spaniole, cu venituri de aproape 1,5 miliarde de euro.
Pe de alta parte, pe piata europeana a parfumurilor, femeile din Spania cheltuiesc cel mai mult, cu o medie de 40 de euro, respectiv cu opt euro mai mult decat cele din Franta, care sunt tot pe locul doi.
Aproape 96% dintre femeile spaniole folosesc parfum, obicei pe care in Spania il au si barbatii, dintre care 85% utilizeaza apa de toaleta. Procentul este acelasi si pentru barbatii germani, urmati, in acest clasament, de cei britanici, cu 72% si de francezi, cu 66%.
In ciuda acestor date, cea mai dezvoltata piata a parfumurilor si a produselor cosmetice ramane cea din Franta, in care se investesc anual peste trei miliarde de euro, urmata de cea din Marea Britanie, cu 2,8 miliarde si de piata germana, cu 2,4 miliarde de euro, mai scrie AFP.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des