Femeile britanice cheltuiesc cel mai mult din Europa pe produse cosmetice
Data publicarii: 01-11-2006Potrivit acestui studiu, cheltuielile anuale facute de britanici vor propulsa piata de cosmetice a Marii Britanii pe primul loc european, inaintea celei franceze, germane sau spaniole, cu venituri de aproape 1,5 miliarde de euro.
Pe de alta parte, pe piata europeana a parfumurilor, femeile din Spania cheltuiesc cel mai mult, cu o medie de 40 de euro, respectiv cu opt euro mai mult decat cele din Franta, care sunt tot pe locul doi.
Aproape 96% dintre femeile spaniole folosesc parfum, obicei pe care in Spania il au si barbatii, dintre care 85% utilizeaza apa de toaleta. Procentul este acelasi si pentru barbatii germani, urmati, in acest clasament, de cei britanici, cu 72% si de francezi, cu 66%.
In ciuda acestor date, cea mai dezvoltata piata a parfumurilor si a produselor cosmetice ramane cea din Franta, in care se investesc anual peste trei miliarde de euro, urmata de cea din Marea Britanie, cu 2,8 miliarde si de piata germana, cu 2,4 miliarde de euro, mai scrie AFP.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani