RCS-RDS, in topul reclamatiilor
Data publicarii: 30-04-2013 | Media
RCS&RDS se afla in topul reclamatiilor depuse de utilizatorii de servicii de comunicatii la ANCOM, in primul trimestru al anului, compania lui Zoltan Tezsari cumuland 25% din plangerile clientilor. Clasamentul este continuat de Cosmote (22%), Romtelecom (18%), Orange (17%) si Vodafone (10%).
Marea majoritate a problemelor semnalate de utilizatori se refera la relatia contractuala dintre acestia si furnizorii de servicii de comunicatii electronice, mai precis la aspecte privind derularea, prelungirea, incetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii in contracte.
O problema reclamata tot mai des la Autoritatea de Reglemenatre in Comunicatii se refera la contractele incheiate telefonic intre utilizatori si furnizorii de servicii de comunicatii electronice (asa-numitele contracte la distanta). Principalele aspecte semnalate de utilizatori sunt, pe de o parte, neintelegerea ofertei care li se comunica telefonic si, pe de alta parte, neintelegerea faptului ca acceptul lor, comunicat telefonic, are drept consecinta incheierea unui contract care produce aceleasi efecte ca un contract scris.
Nemultumirea utilizatorilor provine, in principal, din neintelegerea prevederilor din contracte, generata fie de complexitatea acestora si informarea insuficienta din partea furnizorilor, fie de faptul ca utilizatorii nu citesc cu atentie contractele la momentul semnarii lor. Se ajunge astfel la situatii in care utilizatorii nu cunosc nici macar prevederile referitoare la unitatile incluse (minute, MB), tarifele aplicabile, instalarea/activarea serviciului, durata contractului si conditiile de reinnoire a acestuia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii