Programul unitatilor BRD in perioada 1 - 6 mai 2013
Data publicarii: 29-04-2013 | Finante-Banci
In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia :
- unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
- agentiilor Bran, Poiana Brasov si Sinaia
care vor functiona potrivit unui program special.
De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:
- Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
-optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
-serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00 ;
Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
- 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- E-mail: vocalis@brd.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii