Programul unitatilor BRD in perioada 1 - 6 mai 2013
Data publicarii: 29-04-2013 | Finante-Banci
In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia :
- unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
- agentiilor Bran, Poiana Brasov si Sinaia
care vor functiona potrivit unui program special.
De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:
- Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
-optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
-serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00 ;
Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
- 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- E-mail: vocalis@brd.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des