MasterCard lanseaza serviciul de recuperare a TVA-ului pentru companii
Data publicarii: 31-10-2006Serviciul de recuperare a TVA-ului este o solutie unica ce are trei elemente:
•Un Ghid cu Cele mai Bune Practici de educare a companiilor in privinta celor mai eficiente modalitatii de recuperare a TVA-ului;
•Un instrument de raportare care ofera informatii online privind gradul de recuperare a TVA-ului in diferite tari;
•O companie externa, Meridian, care usureaza procesul de recuperare a TVA-ului.
Dezvoltat de KPMG, Ghidul cu Cele mai Bune Practici de recuperare a TVA-ului va ajuta companiile care utilizeaza carduri MasterCard Corporate sau Purchasing sa-si optimizeze programele lor de carduri, furnizand sfaturi practice privind recuperarea TVA-ului.
Serviciul de recuperare a TVA-ului utilizeaza o tehnologie ce permite posesorilor de carduri MasterCard sa vada, in timp real, cat TVA au platit ca urmare a cheltuielilor efectuate pe card, dar si o estimare a cat pot recupera. Aceasta informatie este disponibila direct prin Smart Data Online™** sau poate fi integrata in sistemul propriu de raportare al emitentilor.
MasterCard a insarcinat Meridian sa ofere companiilor, atat mari, cat si mici, o metoda rapida si eficienta de recuperare a TVA-ului extern, la rate exclusiviste, pre-negociate. O data ce o compania s-a inregistrat pentru serviciu, Meridian administreaza toti pasii, de la primirea facturilor, la rambursarea TVA-ului - lucru care poate fi facut in moneda pe care o alege compania - direct in contul de la banca.
"Faptul ca peste 86% dintre companiile din UE intampina dificultati la recuperarea TVA-ului platit in afara tarii si renunta in fiecare an la 5 miliarde de euro echivalentul TVA-ului cuvenit, pozitioneaza initiativa noastra ca pe o solutie unica, automatizata de a ajuta emitentii nostri si clientii acestora. Combinand utilizarea unui card MasterCard Corporate sau Purchasing, SmartData Online, si suportul Meridian, rezulta o solutie ce ofera companiilor noi oportunitati privind eficientizarea costurilor", spune Steve Abrams, Global Group Executive, Commercial Products, MasterCard Worldwide.
Mark O' Riordan CEO la Meridian VAT comenteaza privind lansarea Serviciului de recuperare a TVA-ului:
"Suntem incantati ca MasterCard a ales Meridian ca partener pentru a oferi un serviciu de calitate clientilor sai. Dreptul de a recupera TVA-ul extern asigura un mediu competitiv si echitabil, dar este in acelasi timp un proces extrem de complex. Suntem considerati liderul si inovatorul in domeniu si prin parteneriatul cu MasterCard vom putea oferi companiilor mici si mari posibilitatea de a-si exercita drepturile. Serviciul nostru este cel mai complex serviciu de recuperare a TVA-ului si ofera valoare adaugata atat posesorilor de carduri, cat si emitentilor."
Gary Harley, Partner la KPMG LLP spune:
"Ghidul cu Cele mai Bune Practici pe care l-am dezvoltat impreuna cu MasterCard este o parte integranta a pachetului de recuperare a TVA-ului. Acest ghid nu numai ca va ajuta companiile sa evidentieze TVA-ul rezultat in urma cheltuielilor legate de calatorii si divertisment, dar ajuta si la cresterea sumei care poate fi recuperata. Acest lucru reprezinta un alt motiv pentru care companiile ar trebui sa utilizeze carduri corporate pentru a-si administra cheltuielile privind calatoriile si divertismentul, dar ii va ajuta si pe emitentii de carduri sa creasca procesul de achizitie si de utilizare a cardurilor."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman