Litoralul romanesc are nevoie de un update in mediul virtual
Data publicarii: 29-04-2013 | Turism
Litoralul romanesc nu este promovat corespunzator in mediul online, desi acesta a devenit principala modalitate de atragere a turistilor in ultimii ani. Odata cu aparitia platformelor de socializare, a devenit o moda si o obisnuinta ca turistii, cel putin cei straini, sa verifice destinatiile pe care doresc sa le viziteze si sa ia decizii in functie de prezentarile online. Litoralul romanesc este inca la inceput din acest punct de vedere, iar o dezvoltare in mediul virtual a promovarii este necesara atat pentru atragerea de turisti straini, cat si pentru o mai buna ghidare a vizitatorilor in vederea evenimentelor care se organizeaza din ce in ce mai des pe litoral.
Promovarea turistica romaneasca trebuie sa iasa din epoca pliantelor prafuite si a site-urilor arhaice si sa intre in competitia interactivitatii cu turistii, folosind platformele sociale, rezervarile online si tot angrenajul generos de captare a atentiei pe care il pun la dispozitie aplicatiile multimedia si internetul.
Fiecare statiune trebuie sa aiba un site atractiv, cu prezentari detaliate, cu informatii utile, dar si cu tururi virtuale ale locatiei. Acest gen de oferta accesibila inclusiv de pe telefoanele mobile face diferenta dintre turismul inapoiat si unul modern, care are acces la lumea globala prin instrumentele fara granite din world wide web.
Cine nu se afla pe internet nu exista, iar cine se prezinta mediocru in mediul online va fi si perceput ca atare. Litoralul romanesc are nevoie de aceea de un update in mediul virtual pentru a putea intra in competitia atragerii de turisti straini, dar si pentru a-i informa pe turisti in timp real cu privire la toate evenimentele destinate petrecerii timpului liber. Moda masinilor cu megafoane care asurzesc turistii prin statiuni anuntandu-i orele de desfasurare a spectacolelor de circ ar trebui sa inceteze. In locul vocii sparte din megafon, programul online al tuturor concertelor, spectacolelor sau diferitelor programe de divertisment ar aduce un aer de modernitate pe malul romanesc al Marii Negre.
Comunicat de presa Federatia Patronatelor din Turism si Servicii
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des