Raiffeisen Bank - 660.000 de clienti au optat pentru Internet Banking
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienti pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numarul de tranzactii realizate pe internet a depasit 1,77 de milioane. Banca a nregistrat o crestere cu 30% a numarului de clienti in 2012.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking in 2005, iar in 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design si functionalitati imbunatatite, prima platforma din Romania care personalizeaza interactiunea cu clientii, conform situatiei din conturile lor.
"Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clientilor (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una castigatoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat si apreciat de clientii nostri, iar banca inregistreaza rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a fost recompensata cu premii importante de catre revista eFinance pentru dezvoltarea serviciului de internet banking si mobile banking in 2012 : banca are cei mai multi utilizatori de internet banking 660.000, cel mai mare numar de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online - 597.500 si a inregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking. Raiffeisen Bank a cunoscut o crestere importanta atat n ceea ce prive[te num`rul de client (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aprox 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani