Frate...hai s-o facem legal!
Data publicarii: 31-10-2006"Tinerii nu sunt subiectul impozitarii, dar obligatia de a plati impozitele si taxele la stat trebuie sa se impregneze de la varste mici", a explicat Bodu scopul campaniei, in cadrul unei conferinste de presa.
"Textul (fluturasului n.n.) nu este tehnic, academic, ci este conceput astfel incat sa fie pe intelesul elevilor si incearca sa fie cu umor, cu argou, ca sa nu-l arunce la cos dupa trei secunde", a afirmat Bodu, adaugand ca "Nu trebuie sa fim ipocriti, asa vorbesc elevii de liceu".
Fluturasul care va fi distribuit in timpul campaniei poarta titlul "S-o facem legal!" si este ilustrat cu imaginea unei pusculite porcusor pe care sta scris: Fisc. Intrebat daca aceasta imagine nu i-ar putea duce pe elevi cu gandul la ideea ca Fiscul este un porc, Bodu a replicat ca va avea raspuns pentru orice fel de intrebari.
Textul este in argou, repetand prea des expresii de genul "frate", "te oftici", este bazat", "smecher" prin care incearca sa fie persuasiv si sa demonstreze ca plata impozitelor nu e numai o obligatie si o constrangere, dar si o actiune care aduce foloase din plin: ingrijire medicala, pensii, scolarizare. Textul admite ca a da bani nu e nicidecum o placere, dar isi va arata rostul mai tarziu: "Suna nasol. Nu-ti convine. Te si oftici. Frate, dar daca - fereasca Dumnezeu - te imbolnavesti? Pai, daca dai la timp banul la fisc, nu mai platesti spitalul".
Campania nu este finantata din bani publici si are ca parteneri Imprimeria Nationala care s-a ocupat de tiparire si Ministerul Educatiei care va organiza dezbaterile in scoli si distributia materialelor. Ideea campaniei si realizarea textelor apartin unor colegi de facultate ai lui Bodu, dupa cum el insusi a declarat.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman