Furnizarea serviciilor on-line ale Allianz-Tiriac- intrerupta in 20 si 21 aprilie
Data publicarii: 18-04-2013 | Finante-Banci
In zilele de 20 si 21 aprilie 2013 (sambata si duminica) furnizarea serviciilor on-line ale Allianz-Tiriac Asigurari va fi intrerupta. Accesul la aplicatiile publice on-line va fi restrictionat incepand cu 19 aprilie orele 18:00 si pana luni, 22 aprilie, orele 8:00, ca urmare a derularii unui exercitiu ce simuleaza aparitia unei situatii de urgenta ce ar afecta functionalitatea sediului central, a serverului Allianz-Tiriac si, in consecinta si a serviciilor on-line. Este, practic, vorba despre un exercitiu de testare a capacitatii de asigurare a continuitatii operatiunilor companiei in situatia aparitei intempestive a unor disfunctionalitati la nivelul unor functiuni centrale relevante.
In intervalul alocat exercitiului site-urile www.allianztiriac.ro, www.allianzdirect.ro, http://pensii.allianztiriac.ro/ nu vor putea fi accesate. In acest context, nu vor putea fi realizate notificari si programari pentru constatarea daunelor acoperite de polite Allianz-Tiriac prin intermediul aplicatiei on-line.
De asemenea, centrele de daune Allianz-Tiriac care in mod uzual au program de lucru cu publicul sambata vor fi inchise in data de 20 aprilie.
Incepand de luni, 22 aprilie, ora 8:00 a.m., serviciile intrerupte in perioada exercitiului vor fi din nou complet functionale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii