Meli Melo Paris a inaugurat primul magazin din Bulgaria
Data publicarii: 15-04-2013 | Afaceri
Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion din Romania, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene.
Potrivit conducerii Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piata din Bulgaria a fost luata deoarece s-a observat ca obiceiurile de consum sunt similare celor din Romania, iar bulgarii sunt atrasi de magazinele de accesorii. Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine din Chisinau, Repulica Moldova.
Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de 50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia, principala locatie de shopping din regiune.
Investitia in noua locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.
Conform reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.
In ceea ce priveste colectiile Meli Melo Paris ce vor fi comercializate in magazinul din Bulgaria, managementul companiei a subliniat ca acestea vor fi similare celor din Romania.
Singurele diferente comparativ cu magazinele din tara noastra vor fi adaptarea la evenimente speciale care nu se regasesc in cultura romana. Spre exemplu, in Bulgaria nu se sarbatoreste 1 Martie, asa ca nu vor exista colectii adaptate acestei zile.
Planuri de viitor - Meli Melo Paris vizeaza Rusia, Polonia si Ucraina
Planurile de extindere peste granite ale Meli Melo Paris nu se opresc insa la magazinul din Bulgaria. Astfel, pe termen mediu, compania are in vedere deschiderea unei a doua locatii in aceasta tara, tot in centre comerciale de mare anvergura precum Mall of Sofia.
Pentru anul in curs, Meli Melo Paris are in plan si inaugurarea primului magazin in Rusia - Moscova. Decizia de extindere pe aceasta piata a venit datorita puterii mari de cumparare din aceasta tara, dar si a deschiderii locuitorilor catre branduri de bijuterii si accesorii de moda in tendinte.
Pe termen mediu, compania vizeaza inaugurarea a 3 magazine pe aceasta piata. In acelasi timp, Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru magazine Meli Melo Paris in urmatorii 3 - 5 ani.
In ceea ce priveste extinderea pe piata din Romania, Meli Melo Paris vizeaza pentru acest an inaugurarea a trei noi magazine, atat in Bucuresti, cat si in tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii