Bancile se intrec in promotii la credite pentru a atrage clienti
Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci
Odata cu apropierea sarbatorilor de Paste, institutiile financiare au inceput o adevarata campanie de atragere a clientilor pe partea de creditare, diminuand costurile imprumuturilor si oferind premii in bani.
Daca romanii vor profita de aceste campanii ale bancilor ramane de vazut, in conditiile in care tot mai multi se tem sa isi asume un angajament fata de banci, intrucat nu au o certitudine a veniturilor pe care le obtin, date fiind volatilitatea pietei muncii si incertitudinea privind evolutia economiei. In plus, numarul celor care indeplinesc criteriile de eligibilitate ale bancilor ramane in continuare unul scazut.
In opinia lui Dragos Cabat, Managing Partner Efin.ro, campaniile de promovare pentru produsele de creditare pornesc de la ideea ca potentialii clienti nu isi mai doresc accesarea de credite. Ori, in realitate, cererea de credite din partea populatiei nu a scazut semnificativ, ci bancile au limitat pana acum accesul la credite al clientilor. Asadar, este suficienta o relaxare a politicilor de creditare, iar promotiile sunt doar un "bonus pentru clienti sau mai degraba un mod de a face mai apetisante ofertele - altfel scumpe si inca restrictive - ale bancilor comerciale, a mai spus Cabat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului