Bancile se intrec in promotii la credite pentru a atrage clienti
Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci
Odata cu apropierea sarbatorilor de Paste, institutiile financiare au inceput o adevarata campanie de atragere a clientilor pe partea de creditare, diminuand costurile imprumuturilor si oferind premii in bani.
Daca romanii vor profita de aceste campanii ale bancilor ramane de vazut, in conditiile in care tot mai multi se tem sa isi asume un angajament fata de banci, intrucat nu au o certitudine a veniturilor pe care le obtin, date fiind volatilitatea pietei muncii si incertitudinea privind evolutia economiei. In plus, numarul celor care indeplinesc criteriile de eligibilitate ale bancilor ramane in continuare unul scazut.
In opinia lui Dragos Cabat, Managing Partner Efin.ro, campaniile de promovare pentru produsele de creditare pornesc de la ideea ca potentialii clienti nu isi mai doresc accesarea de credite. Ori, in realitate, cererea de credite din partea populatiei nu a scazut semnificativ, ci bancile au limitat pana acum accesul la credite al clientilor. Asadar, este suficienta o relaxare a politicilor de creditare, iar promotiile sunt doar un "bonus pentru clienti sau mai degraba un mod de a face mai apetisante ofertele - altfel scumpe si inca restrictive - ale bancilor comerciale, a mai spus Cabat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani