Conducerea CFR SA a prezentat Bancii Mondiale planul de management al companiei
Data publicarii: 04-04-2013 | Economie
Conducerea Companiei Nationale de Cai Ferate CFR le-a prezentat oficialilor Bancii Mondiale planul de management al companiei, potrivit unui comunicat de presa remis, miercuri, AGERPRES.
'Conducerea Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA a avut marti, 2 aprilie a.c., o intalnire cu delegatia Bancii Mondiale. Cu aceasta ocazie, directorul general al CFR SA, Dimitris Sophocleous, a prezentat oficialilor Bancii Mondiale, veniti din Statele Unite ale Americii, punctele cheie ale strategiei de transformare pozitiva a companiei, potrivit planului de management si planului de administrare', se arata in document.
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA demareaza, in luna aprilie, procedura de recrutare a noului management, continuand implementarea angajamentelor asumate fata de institutiile financiare internationale.
CFR SA, care este una dintre cele mai mari companii din Romania, cu aproximativ 23.000 de angajati, va derula aceasta procedura in colaborare cu cel putin trei firme independente, specializate in recrutarea resurselor umane, pentru selectarea personalului pentru cele cinci posturi de Chief Officer.
In paralel, se va desfasura si procedura de selectie a candidatilor pentru ocuparea celor sapte posturi vacante de director, procedura care va fi efectuata de o comisie interna a companiei, conform prevederilor Codului Muncii si ale Contractului Colectiv de Munca.
Conducerea CFR SA urmareste cresterea cifrei de afaceri prin imbunatatirea relatiei de business cu actualii clientii, dar si prin identificarea unor potentiale noi zone pentru a creste veniturile. Intre timp, compania a inceput discutiile cu furnizorii pentru a obtine scaderea pretului de achizitionare a energiei electrice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman